HTML

Hot topics

  • Leslie Weaver: /Az előző kommentem egy droid kommentjére volt válasz, ami eltűnt.../ (2007.03.18. 16:48) A legtizenkettedik
  • Leslie Weaver: Röviden és tömören akkor egy majom...Sebaj, nincs egyedül ebben az országban... Hogy egy rendkívül... (2007.03.18. 16:43) A legtizenkilencedik

My Blog

A blogom arról a nemgyengén bugos világról szól ami nem csak engem, de mindenkit egyaránt nagy paplanként körülvesz!

Links

2007.02.21. 20:25 Leslie Weaver

A leghatodik

Hát kedves blogom olvasói, azaz elsősorban én saját magam, mert javarészt csak én olvasom magam szerintem,az elmúlt pár napot ha nem is élet és halál között de nem is teljesen a jól megszokott hétköznapokba töltöttem, mert csongrád megyei lévén, pont az influenza járvány kellős közepében a szervezetem úgy gondolta, hogy ha már ennyien benne vannak, akkor nem lehet egy rossz dolog, és hát elkapom én is, de saját tapasztalatomból tanúlva mondhatom, hogy nem túl felemelő érzés betegnek lenni, bár annyiból még szerencsém volt, hogy én legalább "csak" megfáztam, és nem influenzás lettem, így remélhetőleg a szövődményektől se kell tartanom...
Na de azért nem véletlenül bugos az én kis hazám, itt mindig történik valami!!! Még hogy nem vagyunk jó környezetvédők, az hagyján hogy más országokat megtisztítunk -attól a csöppnyi kis mellékhatástól eltekintve, hogy a mi szülőföldünkből meg szemét telep lesz ennek hatására-,de hogy még az embertársaink, sőőőőőt!!! honfitársaink egészségét is háttérbe szorítjuk a szép summa reményébe, és jó kis újracimkézett nem túl rossz ízű, kicsit bár szagos, de annál olcsóbb húsféléket helyezünk a forgalomból bevonás után ugyanoda vissza...Hát ez már tényleg több a soknál, na de erre is volt sajnos már nem egyszer precedens, és ráadásul ugyanitt, nálunk!
Két kérdés fogalmazódott meg e hír hallatán benne, egyrészről hogy az állam komolyan azt hiszi, hogy ha egy 100A hasznot hozó bizniszt megpróbál úgy megfékezni hogy kivet büntetésnek rá 10A bírságot, akkor az eredménnyel fog járni -hát kedves államférfiak, és persze államnők, a válasz egyértelmű NEM-, a másik kérdés pedig a ló túloldalára irányul, hogy hogy lehet valaki olyan pénzen boldog, amiről tudja, hogy azzal emberek -és midőn meglepő ismét csak a szegényebb réteg szívja meg az olcsó húsnak a büdös levét...- egészségét veszélyezteti? Persze,én is tudom hogy a pénz az első -vagyhát ha nem is így gondolom, de sok helyen ezt hallottam-, de azért mindennek van határa...Ezekből a húsokból lehetett volna állati takarmányt csinálni, például első osztályú kutya vagy macskakaját, és még akkor is lett volna 70A haszon belőle,és akkor még a lelkiismeret se gyötörte volna -bár nem vagyok benne biztos hogy most gyötri-,a már mélyen se tisztelt vállalkozó urakat, de hát nekik a 100A-10A=90A haszon kecsektetőbb, mintsem olyan aprócska dolgoggal foglalkozzanak, minthogy a már így is hátrányos helyzetű emberekkel, ne basszanak ki mégjobban...-mert ez már nem kitolás, mivel itt a maradék megélhetésük kerül veszélybe, mert mint tudjuk, ha valaki beteg, akkor annak nem muszály mennie dolgozni, van a helyére más is...elv a bevált kishazánkban-
Kéremszépen, ilyenkor hol vannak a magyar zászlók??? Hol vannak az Árpád sávos lobogók??? Hol vannak a rikácsoló nyugdíjasok??? Hol vannak a kigyúrt izomállat huligánok??? Hol vannak a gazdák??
Na látjátok ezaz, hogy sehol, és ebből is tisztán látszik hogy a parlamentbe csak játszanak velünk, egymás szórakoztatására ugrasztják a tömegeket egymásnak, akik nagy hévvel ugranak is ki ki a maga pártja vezetése alatt, de arra már senki se képes, hogy ezek a szemét emberek ellen fellépjen, vagy legalább csak szavát emelje, hogy HÉ TE BUNKÓ, EDD MEG TE A SZART, ATTÓL HOGY SZEGÉNY VAGYOK, MÉG DÖGHÚST NEM ESZEK !!!
Ezt kéne belátni, nem észnélkül törni zúzni, ha valamelyik nemnormális párt füttyent egyet!!!
LW

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://leslieweaver.blog.hu/api/trackback/id/tr6338807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása